Back to top

Μετατρέποντας τη διδασκαλία, από διαδικασία σε ταξίδι.

Το 1997 εισήχθη στο τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 2ος με υποτροφία.
Η αγάπη μου για την Χημεία με «ώθησε» να αγνοήσω τις «σειρήνες» των «υψηλόβαθμων» σχολών και να σπουδάσω την συναρπαστικότερη επιστήμη του σύμπαντος.
Η πιο σημαντική όμως στιγμή στην επαγγελματική μου σταδιοδρομία ήταν το 2004, όταν πήρα την απόφαση να διδάξω την Χημεία σε φροντιστηριακή τάξη, ασκώντας την ομορφότερη διαδικασία του κόσμου.
Βοηθώντας έναν μαθητή να μάθει σωστά το «πώς»:
Πώς μπορεί να λύσει ένα πρόβλημα.
Πώς μπορεί να απαντήσει σε μία ερώτηση.
Πώς μπορεί να πάρει τις σωστές αποφάσεις.
Ίσως κάποιοι από τους μαθητές που πέρασαν από τα θρανία των φροντιστηριακών αιθουσών που δίδαξα, να γίνουν οι αυριανές μεγαλοφυΐες που θα πετύχουν στόχους που δεν μπορούμε καν να τους φανταστούμε.
Όμως, για να κατακτήσει ένας άνθρωπος τη γνώση, πρώτα θα πρέπει ο «δάσκαλος» να του αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεται, να του βάζει «εμπόδια» απλώς για να τα ξεπεράσει, να του μάθει να αποφεύγει την μη μεθοδική εξέταση των πραγμάτων από την οποία πηγάζουν τα λάθη.
Είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν αρκετοί νέοι άνθρωποι που αναζητούν ένα δάσκαλο, που θα του θέσουν τα ερωτήματα που τους απασχολούν, χωρίς να φοβούνται ότι αυτός θα αποπέμψει οποιαδήποτε από αυτά.
Η φιλοδοξία μου είναι να είμαι ο άνθρωπος της εμπιστοσύνης τους που θα τους διδάξει το πώς θα ανακαλύψουν τη γνώση.