Back to top

Πρόκληση κάθε δασκάλου είναι να καταφέρει να κατευθύνει την σκέψη των μαθητών με τέτοιο τρόπο, ώστε να τους οδηγήσει στην ορθή επίλυση των εξεταστικών θεμάτων.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Από μικρή ηλικία μπήκα στη μαγεία των αριθμών. Στην πορεία συμμετείχα σε πολλούς σχολικούς διαγωνισμούς και το ενδιαφέρον μου και η περιέργειά μου για την επιστήμη αυτή ολοένα και μεγάλωνε. Η κατάληξη της επιλογής της σχολής των Μαθηματικών με οδήγησε  στην επιλογή του κλάδου για τις πανεπιστημιακές μου σπουδές. Αποφοίτησα από το Τμήμα Μαθηματικών του ΑΠΘ και από το 2012 εργάζομαι ως καθηγητής.

Τα Μαθηματικά είναι η επιστήμη που στηρίζεται στην ανάλυση και στη σύνθεση. Αυτό το στοιχείο αποτελεί ίσως το πλέον ισχυρό εργαλείο, ικανό να δώσει πολλές διαφορετικές επιλογές στον επαγγελματικό προσανατολισμό των μαθητών. Ο μεγαλύτερος αριθμός των αναλυτών προέρχεται από τον κλάδο των Μαθηματικών, ενώ η Επιχειρησιακή Έρευνα που αποτελεί την εφαρμοσμένη επιστήμη των Μαθηματικών, είναι κατεύθυνση αποκλειστικά του κλάδου μας. Όλα αυτά τα στοιχεία αναδεικνύουν τα Μαθηματικά ως ένα σημαντικό πεδίο αλλά και ταυτόχρονα συναρπαστικό κλάδο των Θετικών Επιστημών και παράλληλα διέξοδο για πολλές προκλήσεις στον επαγγελματικό τομέα.

Η διδασκαλία σε μαθητές είναι από μόνη της μια πρόκληση, γιατί δεν στηρίζεται μόνο στην εκμάθηση του θεωρητικού υπόβαθρου της διδακτέας ύλης, αλλά στη δημιουργία μεθοδολογικής και συστηματικής προσέγγισης κατά την επίλυση θεμάτων και ασκήσεων. Αυτό αποτελεί και την πρόκληση κάθε δασκάλου, δηλαδή το να καταφέρει να οδηγήσει και να κατευθύνει την σκέψη των μαθητών με τέτοιο τρόπο, ώστε να τους οδηγήσει στην ορθή επίλυση των εξεταστικών θεμάτων.

Τέλος, πρέπει να καταθέσω ότι τα φροντιστήρια Βακάλη έχουν ενσωματώσει όλες τις παραπάνω αρχές στη διδασκαλία των Μαθηματικών, στοιχείο που επιβεβαιώνεται και από το σύνολο των καθηγητών που λειτουργούν με τη δυναμική της ομάδας. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το άρτιο εργασιακό περιβάλλον, διασφαλίζουν τις αναγκαίες συνθήκες για μία επιτυχημένη πορεία από κοινού μαθητών και καθηγητών.