Back to top

Για τους μαθητές της Β΄Λυκείου

Χρήστος Παπαγεωργίου
Μαθηματικά Β' Λυκείου (προσανατολισμού)

Περνάμε δημιουργικά στον ελεύθερο χρόνο μας βλέποντας μια όμορφη συλλογή από πολύ ενδιαφέροντα βίντεο γύρω από τη μαγεία των μαθηματικών, την ιστορία των λογαρίθμων, μία ενδιαφέρουσα και χιουμοριστική απάντηση, που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, για το αν τα μαθηματικά έχουν κάποια πρακτική αξία και μία ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Κ. Δασκαλάκη για την αριστεία, τα αόρατα μαθηματικά της καθημερινότητας και τη σχέση του ανθρώπου με τις μηχανές, την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης.

https://www.youtube.com/watch?v=mgmtw26HgkI

https://www.youtube.com/watch?v=RBffsx21yV8

https://www.ted.com/talks/robert_lang_folds_way_new_origami/transcript?newComment=&language=el

https://www.ted.com/talks/arthur_benjamin_the_magic_of_fibonacci_numbers/transcript?newComment=&language=el

https://www.youtube.com/watch?v=JFbhiFL3d-Q

https://thalesandfriends.org/el/2016/09/01/o-donald-sti-hora-ton-mathimatikon/

https://www.youtube.com/watch?v=r5ygs0aVQk0

https://www.youtube.com/watch?v=I2whFj3Ashg

 

Κυρία μου, σε απάντηση στην ερώτηση σας : «Τα μαθηματικά έχουν κάποια πρακτική αξία;», θα ήθελα να σας απαντήσω ως εξής:

 Εκτός από τις άμεσες εφαρμογές σε: ηλεκτρικά κυκλώματα και σχετικό εξοπλισμό, ηλεκτρονικά (συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού κυκλωμάτων και υλικού ηλεκτρονικών υπολογιστών), λογισμικό ηλεκτρονικών υπολογιστών (συμπεριλαμβανομένης της κρυπτογραφίας για ασφάλεια συναλλαγών στο διαδίκτυο, επιχειρηματικό λογισμικό, λογισμικό προστασίας από ιούς και παιχνίδια), τηλέφωνα, κινητά τηλέφωνα, συστήματα ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών εκπομπών, σχεδιασμό κεραιών, κονσόλες παιχνιδιών ηλεκτρονικών υπολογιστών, συσκευές χειρός όπως iPod, αρχιτεκτονική και κατασκευές, σχεδιασμό και κατασκευή αυτοκινήτων, διαστημικά ταξίδια, συστήματα GPS, ραντάρ, μηχανές ακτινών Χ, ιατρικούς σαρωτές, έρευνα σωματιδίων, μετεωρολογία , δορυφόρους, όλη τη φυσική και τη χημεία και μερικά ακόμη ..

 

 η απάντηση είναι πιθανώς «όχι».