Θέματα και Απαντήσεις στα Αρχαία Ελληνικά Θεωρητικής Κατεύθυνσης
Αναφορικά με το διδαγμένο κείμενο, το απόσπασμα που δόθηκε για μετάφραση είχε μέτρια έκταση και δεν παρουσίαζε ιδιαίτερες δυσκολίες. Οι απαντήσεις στις ερμηνευτικές ερωτήσεις απαιτούσαν προσοχή στην κατανόηση των ζητουμένων. Για την ανάπτυξή τους ήταν απαραίτητες οι γνώσεις των σχολίων του σχολικού βιβλίου αλλά και συμπληρωματικών στοιχείων. Ειδικότερα, το ερώτημα Β3 απαιτούσε συνδυαστική σκέψη εκ μέρους των μαθητών. Το απόσπασμα της εισαγωγής ήταν μικρό σε έκταση, χωρίς δυσκολίες και τα ετυμολογικά αναμενόμενα.
Το αδίδακτο κείμενο κρίνεται ως κείμενο αυξημένης δυσκολίας όσον αφορά στη μεταφραστική του απόδοση, σε σχέση με τα θέματα προηγούμενων ετών. Οι γραμματικές ασκήσεις έχρηζαν ιδιαίτερης προσοχής, καθώς προϋπέθεταν επιμελημένη και ενδελεχή μελέτη. Οι συντακτικές παρατηρήσεις ήταν, επίσης, απαιτητικές, ειδικά το ερώτημα Γ3β, και απευθύνονταν σε πολύ καλά προετοιμασμένους μαθητές -υποψηφίους.