Τροποποιήσεις ειδικών περιπτώσεων στα μηχανογραφικά δελτία
Σας κάνουμε γνωστό ότι στο Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων έχουν περιέλθει αιτήσεις υποψηφίων, που οριστικοποίησαν το μηχανογραφικό τους δελτίο, για αλλαγή στοιχείων που αφορούν στις ειδικές περιπτώσεις α) πολυτέκνων ή β) τριτέκνων ή γ) κοινωνικών κριτηρίων, ύστερα από διαπίστωση ότι, εν τέλει, δεν εμπίπτουν ή εμπίπτουν στην ειδική περίπτωση όπως έχουν δηλώσει στο μηχανογραφικό τους δελτίο.
Οι διατάξεις που έχουν δώσει τη δυνατότητα εισαγωγής στις επί πλέον θέσεις, σε υποψηφίους οι οποίοι εμπίπτουν στις ειδικές αυτές περιπτώσεις, προβλέπουν ότι σε περίπτωση μη συνδρομής των προϋποθέσεων υπαγωγής στις ειδικές περιπτώσεις, λόγω υποβολής ψευδών ή μη νόμιμων δικαιολογητικών, οι εισαχθέντες διαγράφονται από τα τμήματα εισαγωγής και αποκλείονται κατά τα επόμενα δύο ακαδημαϊκά έτη από κάθε διαδικασία εισαγωγής σε όλα τα Πανεπιστήμια, ΤΕΙ ή Σχολές .
Για το λόγο ότι η διαδικασία υποβολής του μηχανογραφικού δελτίου πραγματοποιήθηκε φέτος για πρώτη φορά, μέσω διαδικτύου και η προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών για την απόδειξη των προϋποθέσεων υπαγωγής σε ειδική περίπτωση είναι αποκλειστική ευθύνη των υποψηφίων.
οι αιτήσεις αυτές που έχουν υποβληθεί και τυχόν άλλες που θα υποβληθούν μέχρι τη λήξη της οριστικοποίησης στις 30-6-11 στο φαξ της υπηρεσίας μας 210-3442098, θα γίνουν δεκτές εφόσον αφορούν: α) στον αποχαρακτηρισμό της ειδικής περίπτωσης, β) σε τροποποίηση της ειδικής περίπτωσης σε άλλη, γ) σε ένταξη σε ειδική περίπτωση δ) σε τροποποίηση της διοικητικής περιφέρειας άσκησης του δικαιώματος της ειδικής περίπτωσης και ε) σε υπέρβαση ή μη του εισοδηματικού ορίου, με βάση τα δικαιολογητικά που οι υποψήφιοι οφείλουν να έχουν κατά την οριστικοποίηση και τα οποία θα προσκομίσουν για την εγγραφή τους στη Γραμματεία της σχολής ή τμήματος εισαγωγής τους.
Οι ανωτέρω υποψήφιοι καλούνται να συμπληρώσουν και Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986, για την περίπτωση που τους αφορά, σύμφωνα με το υπόδειγμα που επισυνάπτεται, διαγράφοντας τις περιπτώσεις που δεν τους αφορούν. Η Δήλωση αυτή θα πρέπει να είναι επικυρωμένη από το ΚΕΠ ή το Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής τους για το γνήσιο της υπογραφής και θα κατατίθεται στη Διεύθυνση ή το Γραφείο Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που βρίσκεται πλησιέστερα του τόπου διαμονής τους.
Δεν θα γίνουν δεκτές Υπεύθυνες Δηλώσεις με ΦΑΞ.
Προθεσμία Κατάθεσης Υπευθύνων Δηλώσεων ορίζεται από 30.6.2011 μέχρι 5 Ιουλίου 2011.
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση του υπουργείου και κατεβάστε την υπεύθυνη δήλωση.