Back to top

Αρχαία Ελληνικά Γ΄Λυκείου

Ραφαέλλα Καπέτα
Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ:

Η εισαγωγή ερμηνευτικής ερώτησης η οποία εξετάζει τη νοηματική συσχέτιση ανάμεσα σε δυο κείμενα, το κείμενο αναφοράς και ένα ακόμη διδαγμένο ή αδίδακτο κείμενο, μετέβαλε τα δεδομένα της εξέτασης καθώς πλέον οι μαθητές δεν μπορούν να στηρίζονται στη μελέτη και την απομνημόνευση πολύτιμων πληροφοριών για την ερμηνεία του εξεταζόμενου χωρίου, αλλά επιβάλλεται να προσεγγίζουν το παράλληλο κείμενο αυτόνομα σε άμεση συνάρτηση με το εννοιολογικό περιεχόμενο του κειμένου αναφοράς της ενότητας.

Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η προτεινόμενη εκ μέρους του συγγραφέα δομή της απάντησης την οποία καλούνται να συντάξουν στο πλαίσιο της αξιολόγησης τους οι μαθητές της Γ λυκείου τόσο κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τους όσο και κατά την τελική φάση των εξετάσεων για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.