Back to top

Η μεγαλύτερη πρόκληση για έναν δάσκαλο είναι να διδάξει στους μαθητές του τον τρόπο σκέψης, όχι μόνο το τί να σκέφτονται.

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πρέβεζα. Από τα πρώτα μου χρόνια στο σχολείο, κατάλαβα ότι τα Μαθηματικά με ενδιέφεραν περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο μάθημα. Με ενέπνεε η πρόκληση της επίλυσης πολύπλοκων μαθηματικών προβλημάτων και η ικανοποίηση που ένιωθα, όταν έβρισκα τις λύσεις τους.
Έτσι, μου ήταν αρκετά εύκολο και σαφές να επιλέξω να σπουδάσω στο τμήμα Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, από το οποίο και αποφοίτησα. Κατά τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων, είχα την ευκαιρία να εμπλακώ στον τομέα της διδασκαλίας και να συνειδητοποιήσω πόσο μου αρέσει να μοιράζομαι τις γνώσεις μου με τους μαθητές. Η δυνατότητα να τους βοηθάω να κατανοήσουν τις μαθηματικές έννοιες και να τους ενθαρρύνω να ακολουθήσουν τα όνειρά τους, με σκοπό να επιτύχουν τους δικούς τους στόχους, αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για εμένα.

Στη διαδρομή μου, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι για να ενθαρρύνεις τους μαθητές, δεν χρειάζεται να επιδείξεις τις δικές σου ικανότητες· αντίθετα, πρέπει να αναδείξεις και να φανερώσεις τις δικές τους! Έτσι, μέχρι και σήμερα, προσπαθώ να εξελιχθώ σε έναν εκπαιδευτικό, που θα ήθελα να έχω ως μαθητής. Η μεγαλύτερη πρόκληση για έναν δάσκαλο είναι να διδάξει στους μαθητές του τον τρόπο σκέψης, όχι μόνο το τί να σκέφτονται. Αυτή η φιλοσοφία αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία σε οποιεσδήποτε εξετάσεις.
Πολλές φορές με ρωτούν γιατί τα Μαθηματικά έχουν σημασία. Η απάντησή μου είναι: "Τα Μαθηματικά είναι η βάση για όλα." Αυτό προσπαθώ να μεταδώσω στους μαθητές μου καθ' όλη τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους. Είναι το πρώτο βήμα, για να αγαπήσουν τα Μαθηματικά και να ξεπεράσουν τον συνηθισμένο "φόβο" τους για το μάθημα.
Πλέον, νιώθω μεγάλη χαρά για τη συνεργασία μου με τα φροντιστήρια Βακάλη. Η συνεργασία με έμπειρους συναδέλφους που έχουν πολλή πείρα, η φιλική εκπαιδευτική ατμόσφαιρα και η χρήση των κατάλληλων και σύγχρονων εκπαιδευτικών εργαλείων δημιουργούν τις ιδανικές προϋποθέσεις για την ανάπτυξη ενός νέου εκπαιδευτικού!