Back to top

Η δουλειά ενός εκπαιδευτικού δεν είναι απλά να διδάξει, αλλά να διαχειριστεί ταυτόχρονα τους προβληματισμούς, τις ανησυχίες των παιδιών και να «χτίσει» σχέσεις εμπιστοσύνης.

Από μικρή ηλικία γνώριζα ότι ήθελα να γίνω εκπαιδευτικός, έτσι η αγάπη μου για την ιστορία και την έκθεση και το ενδιαφέρον μου για τα αρχαία ελληνικά και τη λογοτεχνία με οδήγησαν στο τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Αφού ολοκλήρωσα και το μεταπτυχικό πρόγραμμα «Πολιτισμική, Πληροφορική και Επικοινωνία» στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, επέλεξα να εργαστώ ως φιλόλογος στον ιδιωτικό τομέα, παρακολουθώντας παράλληλα επιμορφωτικά σεμινάρια ώστε να διευρύνω τις γνώσεις μου σχετικά με την ψυχολογία των εφήβων, την ειδική αγωγή και τις σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες για παιδαγωγικές και διδακτικές εφαρμογές.

Η δουλειά ενός εκπαιδευτικού δεν είναι απλά να διδάξει, αλλά να διαχειριστεί ταυτόχρονα τους προβληματισμούς, τις ανησυχίες των παιδιών και να «χτίσει» σχέσεις εμπιστοσύνης. Αυτό είναι που την κάνει ξεχωριστή! Στόχος μου λοιπόν, είναι  να κατανοήσω αρχικά τις ιδιαίτερες ανάγκες των μαθητών και μέσα σε ένα περιβάλλον συνεργασίας, με σωστή καθοδήγηση και συστηματική προσπάθεια, να καταφέρει το κάθε παιδί να αξιοποιήσει τις δυνατότητές του ώστε να φτάσει στην πραγματοποίηση των στόχων του.